BigApple-Part3.reismee.nl

Shoppen.

Onze laatste volledige dag NY zijn we pas in de late voormiddag begonnen, eerst hebben we lekker lang uitgeslapen want het is tenslotte vakantie.

Cool

Dan zijn we een lichte brunch gaan eten in een zaak die heel toepasselijk"Essen" heet. Dit gaat een groteconcurrent worden van Whole Foods Market.

Dan was het tijd om de lokale economie een boost te geven en zijn we gaan shoppen.

Van sokken tot onderbroek, van topjes tot winterjas...Onze koffers zijn weer goed gevuld als we morgen vertrekken.

Wink

Het blijft me toch altijd weer verbazen dat hier bijna alles zoveel goedkoper is dan in Belgie.

Even terug naar gisterenavond. Philippe en Marian volgende keer zeker eens binnenwippen

Food Gallery 32. Dit is een verzameling van allemaal Aziatische eetkraampjes onder een dak. Daar ligt ook The Spot Dessert Bar waar ze deserts hebben die net iets anders zijn dan hoe wij ze kennen. Samen met The Spotted Pig een van de culinaire hoogtepunten van deze trip naar NY.

Daarna ook nog naar Times Square gewandeld, maar daar is het dit jaar vooral een grote bouwput waardoor erveel van de charme van deze plaats verloren gaat.

Vanavond nog eens naar Times Square om te kijkenof we Els & Elien kunnen vinden, familie die toevallig ook nu in NY zijn en dan is het stilaan tijd om terug onze valiezen te pakken want morgenavond vliegen we terug naar huis.