BigApple-Part3.reismee.nl

Shoppen.

Onze laatste volledige dag NY zijn we pas in de late voormiddag begonnen, eerst hebben we lekker lang uitgeslapen want het is tenslotte vakantie.

Cool

Dan zijn we een lichte brunch gaan eten in een zaak die heel toepasselijk"Essen" heet. Dit gaat een groteconcurrent worden van Whole Foods Market.

Dan was het tijd om de lokale economie een boost te geven en zijn we gaan shoppen.

Van sokken tot onderbroek, van topjes tot winterjas...Onze koffers zijn weer goed gevuld als we morgen vertrekken.

Wink

Het blijft me toch altijd weer verbazen dat hier bijna alles zoveel goedkoper is dan in Belgie.

Even terug naar gisterenavond. Philippe en Marian volgende keer zeker eens binnenwippen

Food Gallery 32. Dit is een verzameling van allemaal Aziatische eetkraampjes onder een dak. Daar ligt ook The Spot Dessert Bar waar ze deserts hebben die net iets anders zijn dan hoe wij ze kennen. Samen met The Spotted Pig een van de culinaire hoogtepunten van deze trip naar NY.

Daarna ook nog naar Times Square gewandeld, maar daar is het dit jaar vooral een grote bouwput waardoor erveel van de charme van deze plaats verloren gaat.

Vanavond nog eens naar Times Square om te kijkenof we Els & Elien kunnen vinden, familie die toevallig ook nu in NY zijn en dan is het stilaan tijd om terug onze valiezen te pakken want morgenavond vliegen we terug naar huis.

Cry

philippe

Hi ,
Jammer dat het weeral voorbij is , we hebben genoten van jullie verhaal , heel wat op onze do- list voor volgend jaar ( Christmas time) . Bedankt Ann en Peter en een behouden thuiskomst in België

Marian

Goh .... was het alweer jullie laatste dag? jeetje, ik wilde juist nog een eettentje linken wat ik gister tegenkwam ....

dat adres van jullie, dat ga ik zeker eens bezoeken.
Zeg, goede reis terug met alle aankopen en vooral, alle nieuwe herinneringen .... Dank voor het delen ^_^

Marian

ah, en de term 'weeral' (wij zeggen 'alweer') deed me op deze leuke link stuiten:
(voeg vooral woorden toe als het zo eens uit komt ^_^)

An & Johny

We missen de verhaaltjes nu al.... Goede terugvlucht, en tot één dezer.... Groetjes!

SandyEnJeroen

Wij hadden net tijd gemaakt om de blog te volgen, blijkt dat we iets te laat zijn om het live te volgen...
Toch nog steeds leuk om de blogposts te lezen.
*Sandy wilt ook wel shoppen in New York*
Groetjes vanuit Cortez!