BigApple-Part3.reismee.nl

Downtown Brooklyn en z'n Bridge.

Vanmorgen zijn werustig aan de dag begonnen. Lekker uitgeslapen en dan een licht ontbijtje uitgehaald en dit lekker opgegeten in een zonovergoten Madison Square Park.

Toen zijn we met de Subway naar DownTown Brooklyn gereden. Wat een verschil met NYC, in Brooklyn is alles veel rustieker, luider, warmer en ook veel zwarter dan in Manhattan. Echt heel leuk om te doen. Daarna zijn we over de beroemde brug terug richting NYC gewandeld, dat blijft toch een prachtige wandeling. Natuurlijk is het er altijd heel druk en was het vandaag weer heel warm, maar als je over die brug wandelt en je geniet van het uitzicht ben je dat allemaal vlug vergeten.

Na een opfrisbeurt in ons hotel zijn we naar de HighLine gegaan en ook naar de Chelsea Market. Ook daar was het vanavond erg druk.

De avond hebben we op passende wijze afgesloten in de Heartland Brewery met een lekkere steak en een paar frisse biertjes.

Cool

De vele kilometers wandelen en de hoge temperaturenmaken dat we 's avonds moe maar voldaan zijn. We zien veelmaar doen alles op de "easy way"en genieten met volle teugen.