BigApple-Part3.reismee.nl

Sunday = Central Park Day

Onze eerste nacht in ons kingsize bed was heerlijk tot weom 4 uur in de ochtend bezoek kregen van Mr. Jetlag. Maar die was eigenlijk nog rap onze kamer uit zodat we toch nog hebben kunnen door slapen tot 8 uur.

Danwas het tijd om te gaan ontbijten bij Tasty's, dit is voor ons gewoon de weg oversteken. Toen we na het ontbijt terug buiten kwamen was het zonnetje al volop beginnente schijnen.

We hebben vlug onze camera's en picknick-deken gepakt en zijn naar de metrohalte gegaan. Vandaag hebben we voor de eerste maal in NY de metro genomen, en dat hebben we geweten ook. We hadden de juiste lijn gekozen en ook de juiste richting, maar in plaats van de boemel zaten we op de express. Dus reed onze trein onze halte in Central Park netjes voorbij en konden we er pas in de Bronx uit. Gelukkig hebben we het overleefd

Wink
en hebben we vlug de juiste metro terug naar Central Park genomen.

Een zondag in Central Park kan je het best vergelijken met een mix van RimpelRock meets Graspop meets Tommorow Land meets .... alles soorten volk bij elkaar dus.

Ook veel sporters waar bij ons opviel hoe serieus ze hun hobby nemen.

We hebben onze ogen uitgekeken bij de straatartiesten van allerlei pluimage.

En we hebben ook onze eerste celebrity gespot, Mariah Carey kwam ook een wandelke doen.

Tussendoor zijn we onze picknick gaan halen bij Whole Foods Market en hebben we genoten van een mix van Indisch, Chinees en Latijns-Amerikaans eten op ons dekentje bij de Baseball-velden.

Het was heel ontspannend om nog eens een hele dag te kunnen slenteren en te spenderen aan onze hobby nl. foto's maken.

Nu gaan we nog een kleine hap eten en de foto's posten we later.