BigApple-Part3.reismee.nl

Eindelijk verlof.

Vrijdag om 15u30 trok ik de deur van het labo achter mij dicht, na een hectische week was het eindelijk zo ver "VAKANTIE".

Thuis aangekomen hadden we nog 2,5 uur tijd om de koffers te pakken (meer dan tijd genoeg volgens Peter, Ann dacht daar duidelijk anders over)

Laughing

Voor dat we het wisten stond onze taxi al voor de deur, zoals vorig jaar konden we ook dit jaar weer rekenen op de uitstekende service van de firma "Kris & Danielle".

Na afscheid te hebben genomen van Flint en van de beste buren van de hele wereld ging onze reis eindelijk beginnen.

Onze eerste tussenstop was Cafe Latino in Hasselt. Na een lekkere cocktail en een smakelijk bord vol eten later, waren we op weg naar Brussel.

Nadat we op onze kamer in het Sheraton aangekomen waren vond Peter opeens zijn gsm niet meer. Oh nee, dat kieken had zijn gsm in de wagen van Kris & Danielle laten liggen, en dat andere kieken had haar gsm niet mee omdat ze die toch niet nodig had op vakantie.

Embarassed

Dan maar vlug-vlug de laptop gebruikt om de nrs van Kris & Danielle op te zoeken en hun op te bellen, maar in de "Witte Gids" staat natuurlijk alleen het nrvan hun vaste lijn thuis.

Gelukkig was hun dochter thuis en die wist ons de GSM-nummers te geven. Bleek dat ze ondertussen al terug gedraaid waren en ze stonden al opnieuw voor het Sheraton. Nogmaals heel erg bedankt Kris en Daniëlle!

Als we 's morgens dan onze bagage gingen inchecken, merkten we pas hoe we toe waren aan deze vakantie, we gaan er dan ook met volle teugen van genieten...

De vlucht zelf verliep zeer vlot (Peter kon zelfs Corona bestellen), maar wezijn deze keer in Terminal 4 gelanden het is nog vakantie, dus het was heel erg druk. Na meer dan een uur aanschuiven aan de douane, konden we onze bagage oppikken en dan was het weer maar eens een uur wachten op onze shuttle. Met wat vertraging vertrokken we dan richting NYC.

Om de overgang vanuit België niet te groot te maken regende het

Frown
, maar na ingecheckt te zijn in ons hotel en ons even opgefrist te hebben was het buiten terug aangenaam warm en droog
Laughing

We zijn dan geslenterd richting Union Square en daar enkelen blokken rondgewandeld. Uiteindelijk zijn we gaan aanschuiven aan Shake Shack in Madison Square Park. Nadat we onze cheese fries en shackburger opgegeten hadden, zagen we de regenwolken terug samentroepen. Na nog een klein ommetje langs Empire zijn we dan toch niet meer helemaal droog in ons hotel geraakt.

Om 21u plaatselijke tijd (3u in België), zijn we dan behoorlijk murf in ons bed gekropen om vandaag met het zonnetje op te staan

Smile

De buren

gisteren een wandeling gemaakt met flint vertrokken met volle zon golfterein aangekomen en een wolkbreuk gevonden kletternat thuis gekomen maar flint vond het geweldig nog veel plezier daar.

philippe

Hey ,
Blij te horen dat jullie veilig geland zijn en je al kan genieten van de stad . Hopelijk bezorgen jullie ons een mooi reisverhaal en genieten we mee vanop de eerste rij.
Make time to laugh and have fun together

An, Johny en kids

Geniet ervan.... Uwe gebuur heet u genoeg laten afzien van 't jaar....!

Marian

volgende keer lekker met de subway naar je hotel, had je er veel sneller gezeten!

Toon en Sandra

Geniet er maar van met jullie 2'tjes !! Goed dat jullie veilig zijn aangekomen. Wij kijken uit naar de foto's en de verhalen :). Groetjes van ons en de mannen.

Marian

mochten jullie je vervelen, hier vind je nog wat tips:

Peter en Ann

@de buren: probeer er toch ook voor te zorgen dat hij ons ook nog een beetje graag heeft als we terug zijn hé ;)
Nogmaals bedankt voor de goede zorgen...