BigApple-Part3.reismee.nl

Kriskras door NY

Vandaag zijn we de dag begonnen met een wandeling naar Bryant Park. We hebben bij Pax een ontbijtje uitgehaald en dit lekker opgegeten in dit gezellige park.

Vervolgens zijn we naar het Rockefeller Center gegaan en daar was het behoorlijk druk. We zijn toen nog een paar blokken verder uptown gewandeld om de NikeStore te bezoeken. Raar maar waar, we hebben er geen $ achtergelaten. (Misschien zijn we niet meer zo sportief als een paar jaar geleden

Embarassed

Tegen dat we honger kregen zijn we met de Subay naar de wijk NoLiTa gespoord want daar hadden we nog een eettentje op onze lijst staan. Tacombi. Dit is een oude garage waar een oude VWbus in staat, het busje (combi)is de keuken waar ze de taco's klaarmaken. Combi + taco=TaCombi). Vooral een supergezellige sfeer,een lekkere hapmet een fris biertje.

Cool
Weeral een aanradertje dus Philippe.

Om de calorien te verbranden zijn we helemaal naar de Westkant van de stad gewandeld, om zo weer via het Hudson River Park tot in Chelsea te komen. Na een lekker melkdrankje bij "Ronnybrook Dairy"inChelseaMarket en een waterijsje van bij "People's Pops" zijn we de HighLine afgelopen tot helemaal aan het einde. Toen was het hoog tijd voor een opfrisbeurt in ons hotel want het was weer erg warm vandaag.

Straks nog een afsluitertje in "The Spot Dessert Bar" en nog een nachtelijk rondje TimeSquare en onze dag zit er weer op.